Nyårslöften

  • Läsa 50 böcker, testar väl igen kom inte hela vägen 2015.
  • Läsa 5 klassiker, för att det känns som att det finns mycket kvar för mig att upptäcka i den genren.
  • Avsluta 2 oavslutade serier, för att jag ibland är dålig på att slutföra det jag påbörjat.
  • Lära mig ett Harry Potter soundtrack på piano
  • Sy, sy klart en påbörjad klänning.
  • Ta studenten.
  • Resa. Vilket jag faktiskt vet att jag kommer få göra.
  • Spendera mindre tid vid telefon/dator/ipad.
  • Se på bio minst 5 gånger.
  • Stressa mindre, göra mera kul, lägga mindre tid på onödiga saker.
  • Träna 100 ggr. 
För att vara snäll mot mig själv ser jag dessa mera som mål än som tvättäkta löften, om jag lägger för stor press på mig själv finns en stor chans att jag inte klarar det jag satt upp. 
en bokslukares vardag, listor | nyår, nyårslöften | | En kommentar |
Upp