Bloggstafett: Askfödd - Sabaa Tahir

 
Detta är en sak jag är barnsligt taggad över. Har just fått mitt första recensionsexemplar. Askfödd av Sabaa Tahir har jämförts med både J.K.Rowling och George R.R. Martin, att få läsa den på Svenska som en av de första känns som ett privilegium och att få göra det tillsammans med en massa grymma bokbloggare gör att det känns ännu bättre. Tack så mycket B.Wahlströms för den här möjlgheten. Jag tillsammans med flera andra bloggare ska alltså skriva recension om samma bok. Här är schemat för bloggstaffeten:
 
18 januari
Startar jag upp stafetten.
 
19 januari
swebookobsession.blogspot.com
 
20 januari
bokhuset.ax
 
21 januari
iheartfantasy.blogg.se
 
22 januari
oarya.se
 
23 januari
dolasbokblogg.blogspot.se
 
24 januari
nilmasbokhylla.wordpress.com
 
25 januari
mittlivsommiimz.wordpress.com
 
26 januari
marklarsbooks.blogg.se
 
27 januari
bokgodis.blogspot.se
 
28 januari
vettansbocker.blogspot.se
 
29 januari
booksandknitting.com
 
30 januari
drawreadandtakeaphoto.blogspot.se
 
Längtar!
 
Men ni kan redan nu köpa den här, här eller här eftersom den utgavs 2015-12-28.
recensioner | askfödd, b.whalströms, bloggstafett, sabaa tahir | |
#1 - - Linn:

Det ska bli väldigt roligt att göra bloggstafetten! Jag ser fram emot att läsa alla recensioner och se om ni tycker som jag. :)

/Linn

Svar: Åh det tycker jag också, och det börjar ju dra ihop sig nu!:))
Amanda Daniels

#2 - - Bokhuset:

Nu har jag också lagt in om bloggstafetten. Kul att hitta nya bloggare också. :-)

Svar: ja det är ju nästan det bästa med detta:D
Amanda Daniels

Upp