Gott nytt år!

Hallå, tänkte dela med mig av lite mobilbilder och vad jag gjort de senaste dagarna. Här kommer det!

Var och fikade på stans nya wayne's med fina vänner. Tog igen lite som hänt sen vi pratat ordentligt sist.

Var hem till mormor dagen innan nyårsafton. Pratade ut, drack te och målade i fina vuxenmålarböcker. Blev samma dag utbjuden på mat av morfar, bra dag.

Firade nyår med nästan hela kompisgänget. Käkade trerätters och lyssnade på musik för att sen dra vidare på andra äventyr. Tyra hade en mycket fin stol som ni ser här ovan.

Och hela dagen idag har jag setat på buss/tåg upp till härjedalen och snön. Har varit själv i Uppsala två timmar och bl.a. ätit sushi helt själv. Väl framme möttes jag av det här fina meddelandet! 

Läsuppdate: Eftersom jag rest hela dagen idag har jag läst sjukt mycket. Kom nog upp i alla fall 400 sidor totalt. Utvandrarna av Vilhelm Moberg är utläst och en andra bok påbörjad som ni snart får höra mer om. En recension av Utvandrarna kan ni vänta er snart här på bloggen.
en bokslukares vardag | |
Upp